Verbeter uw externe communicatie

Aangezien externe communicatie meestal maatwerk betreft, leek het mij niet erg zinvol om hier op dit moment heel diep op in te gaan. Maar ik kom graag een keertje bij u langs voor een vrijblijvend gesprek, waarin ik u en uw organisatie beter kan leren kennen.

 

Tijdens zo´n bezoek inventariseer ik grofweg wat u op dat moment doet op het gebied van directe communicatie (website, mailings, social media, drukwerk, belettering, enzovoort), maar ook wat uw doelen en plannen zijn op marketingvlak.

 

Mocht blijken dat u al zó goed bezig bent dat ik u geen communicatieadvies van betekenis kunnen geven, dan mag u om 2 redenen tevreden zijn:

  1. U bent kennelijk helemaal op de goede weg met uw communicatie.
  2. Ik stuur u geen factuur voor de gemaakte uren en kilometers.

Het is eerlijk gezegd echter onwaarschijnlijk dat dit scenario werkelijkheid wordt. Ten eerste zult u, als u niet het vermoeden heeft dat er het een en ander aan uw communicatie veranderd moet worden, uw en mijn kostbare tijd niet verdoen met nutteloze gesprekken (hoe graag ik ook uw koffie wil komen proeven…).

 

Ten tweede heb ik nog nooit meegemaakt dat ik na een bezoek geen substantiële verbeteringen in de communicatie heb kunnen voorstellen.

 

Zoals u ziet, hebt u hier te maken met een klassiek voorbeeld van een win-/winsituatie. Als u mij uitnodigt en ik kan niets verbeteren, dan kost het u niets. Vind ik wel punten die voor verbetering vatbaar zijn, dan zullen die verbeteringen op korte en/of lange termijn onherroepelijk hun vruchten afwerpen!

 

Ik zie voor u dan ook geen enkele reden om niet op het linkje hieronder te klikken en mij een bericht te sturen om een afspraak te maken. Mocht u toch nog een vraag hebben alvorens een afspraak te maken, dan mag u ook op onderstaand linkje klikken. Zo makkelijk is het!

 

Klik hier om een afspraak aan te vragen of om een vraag te stellen.

 

Terug naar de homepage.